Friday 6 February 2015

Merdeka ! Merdeka ! Merdeka!

yahoooo!
Aku sudah merdeka dari assignment, exam & paper project...
even tak dapat official letter lagi dari UPSI , namun aku dah boleh tarik nafas lega..
after dis boleh la fokus pada blog & photobook plak..xyah bergelumang ng kertas2 study lagi..

Syukur alhamdulillah.. segala penat lelah & pengorbanan selama 2 tahun stgh ni mendatangkan hasil yang lumayan.. after dis boleh la travel sepuas hati tanpa risaukan study lagi...padahal sebelum ni relax je ko jalan even tgh study lagi.. .kecoh je..hahahaha...

thanks to my family, my lecturers, my teman seperjuangan yang banyak membantu aku dalam menempuh chapter2 khidupan sebagai student..

So apa plan pahni?? soalan dari penyelia aku..hahaha..aku mampu senyum jer sebab dalam hati ada cita2 mengunung tinggi tapi rasanya cam tak mampu untuk dicapai.. Apa yang terpikir sekarang ni nak relax dulu and travel sampai lebam..thank you Allahh..krabi, japan, korea, wait for me! 

No comments:

Post a Comment