Monday 15 June 2015

Travelog Japan: Summer Trip 2015~ Sugoi Nihon

Konniciwa!

Alhamdulillah, trip ke Jepun berjalan lancar even aku terpaksa tukar tarikh dek kerana clash dengan sukan sekolah. Trip selama 8 hari berjalan lancar dan was able to cover Tokyo, Kyoto, Nara, Osaka & Kobe. Many great things happen when i was in Japan. Honestly, aku sgt sukakan Japan and will come back for you, Sugoi Nihon! 

# Sensoji Temple, Asakusa
# Sumida River
# Odaiba City


# Arashiyama, Kyoto


# Fushimi Inari


# Nara Park




# Nijo Castle


# Kinkakuji Temple

# Kiyomizudera Temple





#Kobe Harbourland



# osaka castle
Sangat2 berpuas hati sebab banyak juga tempat yang boleh cover dalam masa 8 hari. Nanti aku share dalam next entry. Dan yang paling puas hati , aku spend less RM3K untuk bajet di sana termasuk flight ticket. And satu pencapaian baru buat aku di mana aku berjaya survive sorang2 after my travelmates balik ke Malaysia and aku sambung meredah Osaka secara solo. Good Job! Aku excited sebab sebelum ni aku tak yakin untuk redah sorang2 tapi dek kerana aku terpaksa tunda date so aku pon decide untuk tunda juga date balik. Alhamdulillah, i did it!


No comments:

Post a Comment